-->

2013. december 30., hétfő

Az emlékek 10 árnyalata

Koszos padlón, hideg földön kúszol, mászol,
ezer börtön.
Sötétkék hideg, éles jég, karcol tép beléd,
minden rideg.
Fekete szeretet, nélkülözöd a meleget,
nem kaptál eleget.
Vérvörös fájdalom, cseppen szárnyadon,
csak  ártalom.
Méz sárga irigység, pupillád tágul,
virít az ég.
Szürke vihar, támad, fúj csontodig,
magányos várad.
Lila köd, borít, könnyed csordul,
tested ordít.
Zöld  méreg, mar, rág, irányít,
benned élek.
Világoskék borzalom, álcázott kedves,
nincs oltalom.
Barna bűnös, tapad, öldös,
nincs üdvös.
Fehér vakítás, fény elnyomás,
égető hasítás.
Hiába minden akarat, ott ragadsz,
élsz a szivárvány alatt.




                              

4 megjegyzés:

  1. Kedves Húgicám! Szerintem eddig ez a legjobb versed! És lehet kevesen értik, de annyira jól összeraktad és annyira szívbemarkoló. Imádom! Az meg talán még az elvontságnál is nagyobbat üt hogy mekkora igazságot fogalmazol meg. Annyira szép ahogy megfogod a fájdalom sok ezer árnyalata közül a 10 leggyakoribbat, és hogy színekkel párosítod őket, hogy még megfoghatóbbak legyen az totál lehengerlő. A rímek meg egyszerűen olyan idegbetegek mintha én írtam volna! Tökéletes húgicám büszke vagyok rá, hogy a húgom vagy imádlak !!
    xxx♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretett édes bátyám!!! Először is nem idegbetegek a rímeim :P Másodszor kösz a bókot. Őszintén nem izgat, ki érti, ki nem. Veled ellentétben nem vagyok idegbeteg ;) (IMÁDLAK♥) Amúgy meg én nem is merem a több ezer árnyalatot szerencsére, de szinte végig rád gondoltam. Nah nem nyáladzok mint te puszilom a fejed ♥ Köszi a kommentet!!! ♥

      Törlés
  2. Szeretem a verseidet tehetséges vagy!Katt a linkre és meglátod mit hoztam neked:) http://nika-elete.blogspot.hu/2014/01/dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen hogy rám gondoltál:) !!!

      Törlés